Almo Nature to marka, której filozofią jest podejście do karmienia z punktu widzenia twojego ulubieńca.
Ponad dekadę temu, jako pierwsi na świecie, zaoferowaliśmy w pełni naturalne produkty dla kotów. Dzisiaj, dzięki serii Labels, nasze produkty stały się jeszcze bardziej przejrzyste i wprowadzają prawdziwą innowacyjność w segmencie karm dla zwierząt.
Cztery odmiany Labels
Cztery rodzaje Labels i ich kolory wyjaśniają i w przejrzysty sposób komunikują jakość kupowanego produktu. Nowa koncepcja w łatwiejszy i bardziej intuicyjny sposób klasyfikuje produkty Almo Nature w oparciu o jakość użytych składników i przepis.
Transparentność pozwalająca każdemu zrozumieć autentyczną jakość składników znajdujących się w produktach Almo Nature.
Green Label
- TYLKO mięso lub ryba o jakości nadającej się do spożycia przez ludzi*
- Naturalnie bogaty w białko i substancje odżywcze
- Nie zawiera żadnych dodatków
- Nie zawiera konserwantów, barwników ani żadnych innych dodatków chemicznych
Rouge Label
- TYLKO mięso lub ryba o jakości nadającej się do spożycia przez ludzi*
- Naturalnie bogaty w białko i substancje odżywcze
- Wartości odżywcze karmy wzbogacone są o witaminy i minerały
- Nie zawiera konserwantów, barwników ani żadnych innych dodatków chemicznych
Azul Label
- Najwyższej jakości składniki przeznaczone do karm dla zwierząt
- Nie zawiera żadnych dodatków
- Nie zawiera konserwantów, barwników ani żadnych innych dodatków chemicznych
Orange Label
- Najwyższej jakości składniki przeznaczone do karm dla zwierząt
- Wartości odżywcze karmy wzbogacone są o witaminy i minerały
- Nie zawiera konserwantów, barwników ani żadnych innych dodatków chemicznych
Green Label filet z tuńczyka z kurczakiem i szynką
Karma pełnoporcjowa dla kotów, waga netto: 55g
Skład:
filet z tuńczyka 35%, filet z kurczaka 35%, bulion 24%, szynka 5%, ryż 1%.
Analiza:
białko 20%, włókna 0,1%, tłuszcze 0,5%, popiół 2%, wilgotność 77%.
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.